مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-14سياسي

برگزاری وبینار «در آستانه طلوع، مجاهدت و انتظار برای منجی» در ایتالیا


رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا در آستانه ماه مبارک رمضان، وبینار «در آستانه طلوع، مجاهدت و انتظار برای منجی» را با مشارکت مرکز مطالعات بین المللی خانه دانایی شهر رُم برگزار کرد.

- برگزاری وبینار در آستانه طلوع، مجاهدت و انتظار برای منجی در ایتالیا رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا در آستانه ماه مبارک رمضان، وبینار در آستانه طلوع، مجاهدت و انتظار برای منجی را با مشارکت مرکز مطالعات بین المللی خانه دانایی شهر رُم برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این وبینار با حضور خانم هانیه ترکیان، اسلام شناس و سخنرانی جوزپه مهدی آیِلّو، مدیر مرکز مطالعات بین المللی خانه دانایی شهر رُم، حجت الاسلام ابوالفضل امامی، مدیر دپارتمان مطالعات اسلامی مرکز مطالعات بین المللی خانه دانایی شهر رُم، پائولو جعفر رادا، مدیر دپارتمان مطالعات تاریخی مرکز مطالعات بین المللی خانه دانایی، جانلوکا مارلِتّا، مقاله نویس و تحلیلگر و لورنزو ماریا پاچینی، روزنامه نگار و نویسنده برگزار شد.

جانلوکا مارلِتّا با ارایه گزارشی اجمالی از تصویر منجی در فرهنگ ها و ادیان مختلف، این تصویر در آیین یهود، مسیحیت و اسلام شیعی را به تفصیل ترسیم و با تشریح ساختار حضور اولیه، غیبت و ظهور آخرالزمانی منجی در ادیان توحیدی، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری وبینار «در آستانه طلوع، مجاهدت و انتظار برای منجی» در ایتالیا

برگزاری وبینار «در آستانه طلوع، مجاهدت و انتظار برای منجی» در ایتالیا