مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-14فرهنگي

خاطرات شفاهی عزت شاهیِ مشهد کتاب شد


کتاب «پرده دوم» شامل خاطرات شفاهی محمدرضا شرکت توتونچی، از فعالان و مبارزان انقلاب اسلامی توسط انتشارات «راه یار» منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب پرده دوم شامل خاطرات شفاهی محمدرضا شرکت توتونچی، از فعالان و مبارزان انقلاب اسلامی توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب پرده دوم ؛ خاطرات شفاهی محمدرضا شرکت توتونچی، از فعالان و مبارزان انقلاب اسلامی به همت انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.

پرده دوم که تحقیق آن برعهده نوید ظریف کریمی و محمد باقری بوده و تدوین آن هم توسط نوید ظریف کریمی صورت گرفته، روایت ها و خاطرات محمدرضا شرکت توتونچی معروف به رضا توکلی متولد سال 1324 است.

توتونچی که او را عزت شاهی مشهد هم می دانند، از مبارزان و زندانیان سیاسی دوران پهلوی است که در تهران و مشهد فعالیت های انقلابی داشته و دو بار نیز در دوران طاغوت به زندان افتاده است.

در بخشی از این کتاب که در پشت جلد آن هم آمده است، می خوانیم: قاسم گفت: می دونی حمیدژیان چیکار کرد؟ گفتم: نه گفت: یه روز من تو مغازه نشسته بودم، دیدم حمید ژیان با موتور همراه یه نفر دیگه اومدن.

موتورشونو گذاشتن کنار بانک و از مغازه های کناری نردبون گرفتن.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات شفاهی عزت شاهیِ مشهد کتاب شد

خاطرات شفاهی عزت شاهیِ مشهد کتاب شد