مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-14سياسي

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و پنجم فروردین ماه 1400 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

- اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و پنجم فروردین ماه 1400 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به به کار سنگین بخش بهداشت در موضوع کرونا گفت: الان در این مقطع آوردن واکسن خارجی وظیفه ماست و در کنار وزارت بهداشت که وظیفه خود را دارد بخش های خصوصی هم اگر می توانند در این زمینه آزاد هستند.

از طرفی ما همه واکسن های داخلی را هم تقویت می کنیم، بعضی ها می گفتند بگذارید فقط روی یک واکسن کار شود ولی ما دیدیم اینها تزاحمی با هم ندارند و پایه هایشان با هم متفاوت است و باعث به تاخیر افتادن یکدیگر هم نمی شود.

پس روی همه واکسن ها کار کردیم البته ممکن است واکسن داخلی در تابستان به دست مردم برسد.

رییس جمهور در بخش دیگری از صحبت های خود به واکنش ها در رابطه با مذاکرات وین اشاره و تاکید کرد: از مذاکره وین نترسید، بعضی ها می ترسند؛ حالا آنقدر که بعضی ها نگران هستند که مذاکره فوری انجام شود و تحریم ها زود برداشته شود و در انتخابات مشکل پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟