مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-14فرهنگي

درگذشت یک هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی


پس از مدتها در بستر بیماری بر اثر ایست قلبی امروز چهارشنبه 26 فروردین 1400 از دنیا رفت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مجید صادقی حبیب آباد - نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر- پس از مدتها در بستر بیماری بر اثر ایست قلبی امروز چهارشنبه 26 فروردین 1400 از دنیا رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زنده یاد مجید صادقی متاهل، متولد 1348، دارای مدرک تحصیلی لیسانس تئاتر، سال های سال به عنوان کارگردان و نویسنده در صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول فعالیت بود.

داستانی خروس، دست نوشته ها، مادر، داستانی پیرمرد و کوهستان، سریال سفر عشق، تله تئاتر عبور از شب و مستند گرنا دوال از سوابق کاری آن نویسنده درد آشنا می باشد.

زنده یادمجید صادقی عناوین و افتخاراتی را در حوزه هنری کسب کرد که می توان به می توان به جایزه بهترین مستند سازمان به خاطر مستند گرنا دوال، جایزه بهترین کارگردانی به خاطر مستند گرنادوال و اعزام به جشنواره میدان ایتالیا مستند گرنا دوال اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خانواده مرحوم صادقی حبیب آباد پیامی در این خصوص صادر کرده اند که در این پیام آمده است؛ کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال والاکرام در آغازین روزهای فصل بهار مشیت الهی براین قرار گرفت که ازنای دل بانگ برآوریم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت یک هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی

درگذشت یک هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی