مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:202021-04-14سياسي

تبیین نقش رزمی و تبلیغی طلاب در دفاع مقدس مغفول مانده است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تبیین نقش اثرگذار جامعه روحانیت در دفاع مقدس نیار به اقدامات میدانی دارد.

- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تبیین نقش اثرگذار جامعه روحانیت در دفاع مقدس نیار به اقدامات میدانی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام ماشاالله عبدی که درنشست دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی سخن می گفت، بیان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی بزرگ در اختیار انسان قرار می دهد تا بتواند خود را در همه ابعاد تطهیر کند و از این فرصت ارزشمند بتواند خلاء ها و عقب ماندگی ها را جبران کنید و باید بتوانیم به خوبی از این فرصت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: به کلام قرآن شهدا همواره زنده اند و نزد خداوند متعال روزی می گیرند و ما باید بتوانیم خود را به شهدا برسانیم و از برکات وجودی آنها استفاده کنیم و امروز به هر اندازه که بتوانیم در مورد شهدا و مکتب آنها فعالیت کنیم آیندگان از این کارها می توانند به خوبی بهره ببرند.

عبدی گفت: در جنگ هشت ساله علما و روحانیون با حضور خود توانستند مسئله جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کنند و با نقش اثرگذاری که ایفا کردند بسیاری از شبهات را رفع کردند.

یکی از مسائلی که در دفاع مقدس لازم بود از همان ابتدا به آن پرداخته شود معارف و فلسفه دفاع همه جانبه از انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین نقش رزمی و تبلیغی طلاب در دفاع مقدس مغفول مانده است

تبیین نقش رزمی و تبلیغی طلاب در دفاع مقدس مغفول مانده است