مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-14حوادث

پسنده: بسیجیان در مهار آتش سوزی ها در جنگل ها و مراتع حضور پررنگی دارند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: بسیج در همه صحنه ها حضور موثر و امیدبخشی دارند و لازم است که دیگر ادارات در این امر سهیم و مشارکت داشته باشد تا لطمه به منابع طبیعی و محیط زیست وارد نشود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، سرهنگ باقر پسنده در نشست است.

وی ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما دستگاه های دولتی شهرستان و روسای ادارات باید آمادگی لازم در جهت مهار این آتش سوزی ها را داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت:متاسفانه برخی از آتش سوزی به دلیل سهل انگاری افرادی که به طبیعت ومناطق کوهستانی برای گردش و تفریح می روند، رخ می دهد.

 پسنده  با اشاره به حضور پررنگ نیروهای بسیج در تمامی عرصه ها  گفت: بسیج در همه صحنه ها حضور موثر و امیدبخشی دارند  و  لازم است که دیگر ادارات در این امر سهیم و مشارکت داشته باشد تا لطمه به منابع طبیعی و محیط زیست وارد نشود.

 وی اذعان کرد: انتظار داریم محیط زیست و منابع طبیعی گشت های خود را در عرصه های طبیعی بیشتر و با متخلفان که اقدام به آتش سوزی در عرصه های طبیعی می کنند برخورد جدی صورت بگیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران بیان کرد: امکاناتی در اختیار بسیج  قرار دارد که این امکانات و تجهیزات در اختیار منابع طبیعی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسنده: بسیجیان در مهار آتش سوزی ها در جنگل ها و مراتع حضور پررنگی دارند

پسنده: بسیجیان در مهار آتش سوزی ها در جنگل ها و مراتع حضور پررنگی دارند