مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-14فرهنگي

راهکارهایی برای جلوگیری از طلاق در شبکه مستند


مجموعه مستند «شاید دوباره» یکی از تولیدات جدید شبکه مستندسیما با موضوع طلاق و آسیب های ناشی از آن است که چهارشنبه ها ساعت 21 از این شبکه روی آنتن می رود.

- مجموعه مستند شاید دوباره یکی از تولیدات جدید شبکه مستندسیما با موضوع طلاق و آسیب های ناشی از آن است که چهارشنبه ها ساعت 21 از این شبکه روی آنتن می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، محمدرضا کریمی راد، تهیه کننده مجموعه مستند شاید دوباره با اشاره به ایده ساخت این مجموعه گفت: ایده ساخت این مستند برای اولین بار در شبکه مستند مطرح و از من خواسته شد با توجه به آمارهای روزافزون طلاق مستندی در این زمینه بسازم.

با گفتگوهایی که با مشاورین خانواده داشتیم به این نتیجه رسیدیم که اگر بخواهیم در مورد معضل طلاق، وضعیت فعلی آن، آمارها و .

مستند بسازیم، کمکی به حل مسأله نکرده و اثرگذاری زیادی بر کاهش آمار طلاق در کشور نخواهد داشت.

احساس کردیم که لازم است یک گام عقب تر بیاییم و سراغ زوج هایی برویم که دچار بحران شده و در آستانه طلاق هستند اما همچنان امید به ادامه زندگی مشترک شان دارند.

در حقیقت سراغ کسانی برویم که دنبال راه حل قابل اعتماد هستند.

وی ادامه داد: پژوهش های ما نشان داد که در جامعه ما مراجعه به مشاوره خیلی مورد توجه نیست، خیلی ها تمایلی به این کار ندارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای جلوگیری از طلاق در شبکه مستند

راهکارهایی برای جلوگیری از طلاق در شبکه مستند