مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-14بين الملل

وزارت خارجه یمن اقدام تروریستی در تأسیسات نطنز را به شدت محکوم کرد


یک مقام رسمی وزارت خارجه یمن ضمن اعلام همبستگی این کشور با جمهوری اسلامی ایران، اقدام تروریستی در تأسیسات هسته ای نطنز را به شدت محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی یمن (سبأ )، امروز (چهارشنبه)، گزارش داد که وزارت خارجه این کشور اقدام تروریستی در تأسیسات هسته ای نطنز را محکوم کرده است.

یک مقام وزارت خارجه یمن در گفت و گو با سبأ ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در تأسیسات هسته ای نطنز، گفت که جمهوری یمن با جمهوری اسلامی ایران اعلام همبستگی می کند و در هر گونه اقدام در راستای پاسداری از خاک و ثبات این کشور در کنار ایران ایستاده است.

این مقام یمنی در ادامه با تأکید بر حق ایران در برخورداری از فناوری هسته ای صلح آمیز، گفت که هدف از این تجاوز تروریستی تضعیف مذاکرات جاری درباره پرونده هسته ای ایران است که این مسئله امنیت و صلح منطقه و جهان را تهدید می کند.

این اعلام در حالی صورت می گیرد که دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز بامداد امروز (چهارشنبه) در بیانیه ای اقدام تروریستی بزدلانه در تأسیسات هسته ای ایران را به شدت محکوم کرده بود.

در بیانیه یادشده آمده بود: بر حق ایران برای واکنش به این اقدام و همچنین حق کامل این کشور در توسعه برنامه هسته ای خود، تاکید می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه یمن اقدام تروریستی در تأسیسات نطنز را به شدت محکوم کرد

وزارت خارجه یمن اقدام تروریستی در تأسیسات نطنز را به شدت محکوم کرد