مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-14حوادث

کشف احتکار 100 میلیاردی لوازم خانگی در شیراز


فرمانده انتظامی فارس از کشف انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش 100 میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی فارس از کشف انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش 100 میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی چهارشنبه 25 فروردین در جمع خبرنگاران با تاکید بر تداوم برخورد قاطعانه پلیس با اخلالگران بازار و محتکران کالا، به تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره و اضافه کرد: دیروز ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی از احتکار لوازم خانگی در یک انبار در شیراز مطلع شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی فارس، گفت: ماموران به همراه نماینده اداره صمت پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند 147دستگاه یخچال، یک هزار و 866 دستگاه کولر آبی، 34 دستگاه ماشین لباسشویی، یک هزار و 280 دستگاه بخاری گازسوز و برقی و 25 دستگاه اجاق گاز احتکار را کشف کنند.

حبیبی با اشاره به معرفی مالک انبار به مراجع قضایی، و یادآوری اینکه کارشناسان ارزش اموال احتکار را 100 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا و ارز به صورت مستمر در دستور کار نیروی انتظامی این استان قرار دارد شهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف احتکار 100 میلیاردی لوازم خانگی در شیراز

کشف احتکار 100 میلیاردی لوازم خانگی در شیراز