مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-14سياسي

اجرای طرح خیابان کامل در منطقه 11 آغاز شد


شهردار منطقه 11 تهران اجرای طرح خیابان کامل در خیابان امام خمینی و احداث مسیر دوچرخه سواری و طراحی تابلوهای قدم شمار برای نصب در ایستگاه های حمل و نقل عمومی در این محدوده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نصراله آبادیان در تشریح برنامه های اجرایی تهران 1400 که اجرای آن در مرکز پایتخت آغاز شده است؛ گفت: باز آفرینی منظر فرهنگی – تاریخی خیابان امام خمینی (ره) با رویکرد ارتقای حضور پذیری و تعاملات اجتماعی در طرح اجرای خیابان کامل آغاز شده است.

آبادیان افزود: از آنجا که خیابان امام خمینی (ره) یکی از خیابان های دارای پیشینه فرهنگی، تاریخی و ارزشمند تهران است و عناصر شاخص این خیابان و موقعیت و عملکرد آن نقش پررنگی در منظر فرهنگی و شهری دارد؛ به عنوان محل اجرای طرح خیابان کامل انتخاب شد تا ضمن باز آفرینی، اهداف ارتقای شرایط کیفی زندگی محقق شود و در نتیجه این تغییرات مثبت و پایدار به بهبودی شرایط فیزیکی، اجتماعی، اقتصادی و محیطی شهر دست یابیم.

شهردار منطقه 11 با بیان اینکه طرح های موضعی و موضوعی برای اجرای خیابان کامل برنامه ریزی و اجرا شده است؛ ادامه داد: از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک احداث مسیر دوچرخه حدفاصل میدان حر تا خیابان ولی عصر (عج) به طول 850 متر و عرض 5/1 متر انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح خیابان کامل در منطقه 11 آغاز شد

اجرای طرح خیابان کامل در منطقه 11 آغاز شد