مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-14سياسي

5850 نفر در انتخابات شوراهای روستا و عشایری رقابت می کنند


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: با پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای شوراهای روستا و تیره های عشایری، بیش از پنج هزار و 850 نفر در این عرصه با هم رقابت می کنند.

- ایسنا/اردبیل رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: با پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای شوراهای روستا و تیره های عشایری، بیش از پنج هزار و 850 نفر در این عرصه با هم رقابت می کنند.

بهروز ندایی روز دوشنبه 23 فروردین ماه در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: با اتمام مهلت ثبت نام کاندیداهای شوراهای روستا و عشایر در کنار ثبت نام پنج هزار و 850 نفر، تعداد افراد ثبت نام شده به نسبت دوره قبل بیش از 185 نفر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: به غیر از 15 روستا در مابقی روستاهای استان اردبیل ثبت نام برای انتخابات شوراها انجام شده که عمده روستاهایی که در آنها ثبت نامی انجام نشده، مربوط به روستاهای فاقد جمعیت و خالی از سکنه است.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در این دوره عمده ثبت نام کنندگان افراد با تحصیلات لیسانس و فوق لیسانس بوده که ثبت نام خود را انجام دادند.

ندایی افزود: دو نفر از کاندیداهای ثبت نام شده در مناطق روستایی و عشایری با مدرک دکترا، 109 نفر با مدرک فوق لیسانس و 456 نفر نیز با مدرک لیسانس در این دوره ثبت نام کردند تا مدیریت شوراهای روستا و عشایری را بر عهده بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5850 نفر در انتخابات شوراهای روستا و عشایری رقابت می کنند

5850 نفر در انتخابات شوراهای روستا و عشایری رقابت می کنند