مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-14سياسي

طرح ویزیت رایگان در مساجد ورامین راه اندازی شد


مدیر موکب مردمی حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان ورامین گفت: با شعار «سلامتی برای همه» در کلیه مساجد برای محرومین طرح ویزیت رایگان راه اندازی شد.

- ورامین- مدیر موکب مردمی حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان ورامین گفت: با شعار سلامتی برای همه در کلیه مساجد برای محرومین طرح ویزیت رایگان راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله فرجی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه طرح ویزیت رایگان واحد سلامت این موکب در مسجد امام رضا (ع) منطقه کهریزک در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه در سال های اخیر و با توجه به هزینه های بالای درمان، برخی از مردم ناخواسته از سلامت خود غفلت کردند و به همین منظور، واحد سلامت موکب حضرت جواد الائمه به این نتیجه رسید که این مناطق را تحت پوشش قرار دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه مساجد در همه ادوار نظام اسلامی نقش سنگر را ایفا کرده اند پس از جمع بندی و تبلیغات از طریق خود مساجد و فضای مجازی واحد سلامت موکب مردمی حضرت جواد الائمه (ع) شروع به کار کرد.

فرجی استقبال مردم از این حرکت را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: از زحمات اعضای واحد سلامت خصوصاً دکتر حسینعلی حبیبی نژاد که با صبر و حوصله کافی بیماران را ویزیت می نمایند، تشکر می کنم و اگر بیماری هم در خصوص هزینه دارو مشکل داشت با معرفی به یکی از داروخانه های طرف قرارداد این موکب دارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویزیت رایگان در مساجد ورامین راه اندازی شد

طرح ویزیت رایگان در مساجد ورامین راه اندازی شد