مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-14سياسي

عرضه آنلاین داروهای بدون نسخه


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم استفاده از ظرفیت فروشگاه های آنلاین در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: می توان داروهای بدون نسخه و کالاهای غیردارویی را آنلاین عرضه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی رضاخواه، درباره ظرفیت تجارت الکترونیک برای دسترسی مردم به کالاهای سلامت محور، افزود: خیلی ما در این زمینه ضعف داریم ولی قاعدتاً بهترین روش آن است که ما از ابزارهای فناوری اطلاعات استفاده کنیم تا دسترسی مردم را تسهیل کنیم که البته این موضوع شاید لزوما مربوط به دارو نباشد و مربوط به کل خدمات پزشکی و بهداشتی و کالاهای غیردارویی باشد.

رییس فراکسیون اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دارویی هایی که در فروشگاه های آنلاین کشورهای خارجی به فروش می رود، داروهایی هستند که نیاز به تجویز نسخه پزشک نداشته و در حقیقت داروهای عمومی محسوب می شود، مثل قرص سرماخوردگی که البته خرید این دست از داروها از فروشگاه های آنلاین هم مجاز است که ماهم می توانیم از این شیوه و ظرفیت فروشگاههای اینترنتی در کشورمان استفاده کنیم.

وی افزود: ممکن است در فروشگاه های آنلاین عرضه کننده دارو این موضوع مطرح شود که آن فروشگاه بایستی مسئولیت کیفیت و تاریخ ساخت آن دارو را بپذیرد که البته این کار سازوکار خودش را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه آنلاین داروهای بدون نسخه

عرضه آنلاین داروهای بدون نسخه