مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-14سياسي

کتاب «تفسیر اسما الحسنی سوره قدر» منتشر شد


کتاب «تفسیر اسما الحسنی سوره قدر» به تألیف عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و به همت نشر معارف قم منتشر شد.

- قزوین-کتاب تفسیر اسما الحسنی سوره قدر به تألیف عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و به همت نشر معارف قم منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل ا روابز عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین کتاب تفسیر اسماً الحسنی سوره قدر به تألیف عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و به همت نشر معارف قم منتشر شد.

در مقدمه این اثر آمده است: خداوند حکیم زمان ویژه ای را به نام لیله القدر معین و مقدر فرموده و آن را بسیار بزرگ شمرده است.

بستر حوادث محیرالعقولش قرار داده است.

جنب و جوش، و شور و شعف خاصی بدان بخشیده است، در این برهه ی سرنوشت ساز فرشتگان را فوج فوج همراه با روح، بر زمین و برای زمینیان فروفرستاده است، انسان را به تلاش و تکاپو در جهت شناخت ژرفای این شب نورانی و بهره مندی از برکات بی مثال آن تشویق فرموده است تا هرکسی به قدر همت خویش لحظه های آکنده از شکوه معنویت آن را دریابد، و در پرتو انوار رحمت خدا و معیت و حمایت فرشتگان، توشه ی خویش برگیرد و برای معماری بنای سعادت و رستگاری خود همت گمارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «تفسیر اسما الحسنی سوره قدر» منتشر شد

کتاب «تفسیر اسما الحسنی سوره قدر» منتشر شد