مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-14سياسي

دومین رمضان کرونایی و آزمونی دیگر برای قشر مذهبی


دومین رمضان کرونایی هم فرا رسید و امسال نیز همانند سال گذشته سایه شوم ویروس منحوس کرونا بر سر این ماه عزیز گسترده شده است و گویا قرار نیست به این زودی ها از شر این ویروس خلاص شویم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دومین رمضان کرونایی هم فرا رسید و امسال نیز همانند سال گذشته سایه شوم ویروس منحوس کرونا بر سر این ماه عزیز گسترده شده است و گویا قرار نیست به این زودی ها از شر این ویروس خلاص شویم.

همواره در طول این یک سال و چند ماه اخیر که از زمان شیوع کرونا در کشورمان می گذرد، زمانی که صحبت از رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح می شود، دو موضوع به صورت همزمان آغاز می شود.

اولین موضوع آغاز آماج حملات عده ای مغرض به قشر مذهبی با هدف دستاویز قراردادن شیوع کرونا به واسطه برگزاری مراسمات مذهبی است؛ دومین موضوع اما حکایت از قانون پذیری و انسان دوستی همین قشر مذهبی دارد.

در تمامی مراسمات و مناسبت های مذهبی همه ی نگاه ها به رفتار قشر مذهبی جامعه بوده و تاکنون این طیف متدین با سربلندی از این آزمون بیرون آمدند و نشان دادند که نه تنها ذره ای از قانون تخطی نمی کنند، بلکه دلسوزانه نسبت به تلاش های کادر درمان احساس مسئولیت کرده و بسیاری از مراسمات خود را لغو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین رمضان کرونایی و آزمونی دیگر برای قشر مذهبی

دومین رمضان کرونایی و آزمونی دیگر برای قشر مذهبی