مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-14سياسي

تقوا انسان را از زندان باطن رها می کند


امام جمعه قم با بیان اینکه هر انسانی در مرحله نخست باید از زندان های نفس و شهوات خود رهایی یابد، گفت: تقوا و ایمان به خدا می تواند انسان را از زندان های باطنی آزاد نگه دارد.

- ایسنا/قم امام جمعه قم با بیان اینکه هر انسانی در مرحله نخست باید از زندان های نفس و شهوات خود رهایی یابد، گفت: تقوا و ایمان به خدا می تواند انسان را از زندان های باطنی آزاد نگه دارد.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار با محمدمهدی حاج محمدی، رییس کل زندان های کشور، با بیان اینکه هر انسانی در مرحله نخست باید از زندان های نفس و شهوات خود رهایی یابد، عنوان کرد: تقوا و ایمان به خدا می تواند انسان را از زندان های باطنی آزاد نگه دارد.

وی با اشاره به داستان زندگی حضرت یوسف علیه السلام اظهار کرد: زمانی که با آن بانو در اتاق تنها شدند به خواسته دنیوی خود توجهی نکردند هر چند ایشان هم از شهوت و مردانگی بی بهره نبودند اما از گناه کردن و غضب خداوند متعال می ترسیدند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در زندان ها انسان های خوب نیز هستند، تصریح کرد: این افراد تاثیرات مثبتی به دنبال دارند و گاهی می توان از مشارکت بیشتر آن ها بهره مند شد.

وی بیان کرد: امیدواریم با عنایت خداوند بتوانیم منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که به دنبال منویات امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقوا انسان را از زندان باطن رها می کند

تقوا انسان را از زندان باطن رها می کند