مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-14سياسي

آغاز عملیات پاک ساز ی و مرمت پل تاریخی کرج


مدیر کل میر اث فرهنگی، گردشگر ی و صنایع دستی البرز از آغاز عملیات پاک ساز ی و مرمت پل تاریخی کرج خبر داد.

- فریدون محمدی، مدیرکل میر اث فرهنگی، گردشگر ی و صنایع دستی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به مساعد شدن شرایط جو ی و ابلاغ بودجه مورد نظر عملیات پاک ساز ی و مرمت پل تاریخی وارد فاز اجرایی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان البرز، بیان کرد: پس از بر گزار ی جلسات اضطرار ی و ارائه و تأیید طرح اولیه مرمتی از طرف کار شناسان مربوطه عملیات مرمت و بازسازی پل آغاز شده و بدین منظور پاک سازی بنا در اولویت قرار گرفته است.

محمد ی با اشاره به تخصیص بخشی از اعتبار مورد نیاز برای مرمت پل که به صورت امانی از طرف وزارت خانه متبوع در یافت شده، اظهار کرد: با وجود عدم تحقق وعده های سایر دستگاه های مرتبط به محض کاهش برودت هوا و مساعد شدن شرایط آب و هوایی پروژه پاک ساز ی و مرمت پل تاریخی کرج کلید خورده است.

مدیر کل میر اث فرهنگی، گردشگر ی و صنایع دستی البرز ضمن ابراز امید وار ی افزود: با همکاری پیمانکار پروژه مقرر شد تا مرمت بنا ی مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

گفتنی است؛ پل تاریخی کرج معروف به پل خاتون به طول 60 متر و عرض 7 متر در ورودی شرقی کرج واقع شده و مربوط به دوره صفوی و دارای دو چشمه طاق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات پاک ساز ی و مرمت پل تاریخی کرج

آغاز عملیات پاک ساز ی و مرمت پل تاریخی کرج