مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-14سياسي

عمویی: غنی سازی 60 درصدی واکنشی محکم به شرارت های دشمنان است


غنی سازی 60درصدی واکنشی محکم به دشمنان جمهوری اسلامی و به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکاست؛ کسانی که دست به تخریب در سایت هسته ای نطنز زده اند می دانند که بر اساس حقوق بین الملل اقدامات خرابکارانه علیه مراکز هسته ای جنایت علیه بشریت است.

- ابوالفضل عموی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ست؛ کسانی که دست به تخریب در سایت هسته ای نطنز زده اند باید بدانند و می دانند که بر اساس حقوق بین الملل مراکز هسته ای در حال فعالیت مراکزی حساس محسوب می شوند و اقدامات علیه این مراکز کاملا ممنوع است زیرا می تواند آثاری را برای مردم داشته باشد لذا آنها اقدامی جنایتکارانه انجام داده اند.

  وی گفت: اقدام جنایتکارانه علیه تأسیسات هسته ای نطنز کاملا خلاف همه موازین بین المللی است؛ هر چند که نشت ماده رادیو اکتیو در سایت نطنز صورت نگرفته است اما این امکان وجود دارد که با اقدام خرابکارانه در این سایت ها چنین حادثه ای شکل بگیرد که حتما می تواند جنایت علیه بشریت تلقی شود.

عمویی افزود: متأسفانه برخی طرف ها فکر می کردند در مذاکرات با جمهوری اسلامی می توانند با ایجاد خرابکاری در تأسیسات هسته ای نطنز دست ایران را برای مذاکرات به منظور فشار بر ایران خالی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمویی: غنی سازی 60 درصدی واکنشی محکم به شرارت های دشمنان است

عمویی: غنی سازی 60 درصدی واکنشی محکم به شرارت های دشمنان است