مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-14سياسي

گزارش رقابت ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد


گزارش رقابت ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 از سوی پژوهشکده شورای نگهبان و در راستای راهبرد سلامت انتخابات، - گزارش رقابت ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 از سوی پژوهشکده شورای نگهبان و در راستای راهبرد "سلامت انتخابات، سلامت مردم" منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، گزارش رقابت ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 که در زمستان سال 1399 به همت پژوهشکده شورای نگهبان و با همکاری بنیاد ملی نخبگان، موسسه مطالعات حقوق عمومی دانشگاه تهران، معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی ایران، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار شده بود، منتشر شد.

این گزارش حاوی، فرآیند برگزاری رقابت، ایده های مطرح شده در رقابت توسط شرکت کنندگان و گزارش آماری رقابت به تفکیک سطح علمی شرکت کنندگان، پراکندگی شرکت کنندگان از نظر جغرافیایی، دانشگاهی و رشته ای می باشد، که توسط پژوهشکده شورای نگهبان جهت استفاده نهادهای مرتبط با اجرای انتخابات ارسال شده است.

از مهم ترین اهداف رقابت مذکور ارزیابی راهکارهای ممانعت از تاثیر کرونا بر مشارکت انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 مبتنی بر چالش هایی نظیر: چالش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش رقابت ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد

گزارش رقابت ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد