مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-14اقتصادي

با تخفیف 100 درصدی بانی مد، رایگان خرید کنید!


مرکز خرید آنلاین بانی مد با برپایی جشنواره بهاره خود، فرصت استثنایی خرید لباس با تخفیف های شگفت انگیز را برای مشتریانش فراهم کرده است.

بانی مد پس از برگزاری کمپین ها و جشنواره های موفقی همچون جشنواره فروش ویژه سیاجمعه بانی مد و جشنواره 1+1 که با راه اندازی بازی بانیناسور خوش شانس همراه بود، این روزها با راه اندازی بازی شکستن تخم مرغ رنگی در جشنواره بهاره خود به استقبال بهار رفته است.

به همین مناسبت در این مقاله به سراغ این مرکز خرید آنلاین رفته ایم تا با جشنواره بهاره بانی مد، بیشتر آشنا شویم.

تا 100 درصد کد تخفیف با بازی در جشنواره بهاره بانی مد در سال 1400 مرکز خرید آنلاین بانی مد در آغاز سال 1400 با برپایی جشنواره بهاره و راه اندازی بازی جدید، فرصتی استثنایی در اختیار مشتریانش قرار داده است تا با شرکت در بازی شکستن تخم مرغ تا 100 درصد کد تخفیف جایزه بگیرند.

برای شرکت در این بازی باید اقدام به شکستن تخم مرغ های صفحه بازی کنند که تا 100 درصد کد تخفیف جایزه برنده شوند و از محصولات متنوع این فروشگاه می توانند خریدی هیجان انگیز داشته باشند.

اهمیت خرید آنلاین در زمان کرونا از سال ها قبل که خرید آنلاین به عنوان روشی نوین برای خرید کردن معرفی شد شاید کمتر کسی پیش بینی می کرد که خرید اینترنتی تا به این اندازه بااهمیت و مؤثر باشد؛ به خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تخفیف 100 درصدی بانی مد، رایگان خرید کنید!

با تخفیف 100 درصدی بانی مد، رایگان خرید کنید!