مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-14سياسي

کاهش استفاده ماسک در بین جوانان زنجانی


استاندار زنجان با اشاره به کاهش استفاده ماسک در بین جوانان، ادامه داد: کرونا در کمین همه است و جوانان باید بدانند که در صورتی که پروتکل ها را رعایت نکنند، - ایسنا/زنجان استاندار زنجان با اشاره به کاهش استفاده ماسک در بین جوانان، ادامه داد: کرونا در کمین همه است و جوانان باید بدانند که در صورتی که پروتکل ها را رعایت نکنند، علاوه بر ابتلای خودشان، خانواده ها را نیز درگیر می کنند.

فتح الله حقیقی پیش از ظهر امروز (25 فروردین ماه)، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، اظهار کرد: بیش از 14 ماه درگیر کرونا هستیم و علی رغم همه تلاش هایی که انجام شده است، متاسفانه 5 شهر قرمز و یک شهر استان در وضعیت نارنجی به سر می برد.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از پتانسیل موجود در نیروی جوان استان، افزود: در حال حاضر 3000 بسیجی جوان و 8000 همیار سلامت جوان فعالیت دارند و با استفاده بیشتر از نیروی جوان، آنان نیز وارد عرصه پیشگیری شده و درصد رعایت پروتکل ها نیز بیشتر می شود.

این مسئول با اشاره به کاهش استفاده ماسک در بین جوانان، ادامه داد: کرونا در کمین همه است و جوانان باید بدانند که در صورتی که پروتکل ها را رعایت نکنند، علاوه بر ابتلای خودشان، خانواده ها را نیز درگیر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش استفاده ماسک در بین جوانان زنجانی

کاهش استفاده ماسک در بین جوانان زنجانی