مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-14فرهنگي

بسیاری از فیلم ها به درد سینما نمی خورند/ تجربه موفق اکران آنلاین


جمال ساداتیان تهیه کننده سینما بیان کرد که بسیاری از فیلم هایی که در صف اکران هستند باید به شبکه نمایش خانگی بروند، چرا که قدرت جذب مخاطب را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه کافه هنر، همزمان با یک ساله شدن فرآیند اکران آنلاین در سینمای ایران، کافه هنر به نقد و بررسی این شیوه از اکران فیلم ها در سینمای ایران در طی یک سال گذشته پرداخت.

مهمانان این قسمت از برنامه کافه هنر سید جمال ساداتیان تهیه کننده سینمای ایران و علی ترابی از فعالان رسانه و خبرنگار حوزه فرهنگی بودند.

ساداتیان که تهیه کنندگی فیلم قاچاق شده متری شیش و نیم را بر عهده داشته است، در مورد نسبت قاچاق فیلم و اکران آنلاین گفت: بعید می دانم که اکران آنلاین بتواند جلوی قاچاق را بگیرد و حتی می بینیم که فیلم هایی که به علت شرایط کرونایی و بسته بودن سالن ها، وارد پلتفرم های پخش فیلم می شوند در عرض دو، سه ساعت قاچاق شده و در شبکه های قاچاق توزیع می شوند.

یکی از مشکلات ما هم همین شبکه های ماهواره ای است که تمامی پخش آنها به محصولات تولید شده در ایران اختصاص دارد و محتوایی از خودشان برای پخش کردن ندارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه من فکر می کنم ما هر کاری بکنیم نمی توانیم جلوی شبکه قاچاق فیلم را بگیریم و حتی سینمای آمریکا هم با وجود قانون کپی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از فیلم ها به درد سینما نمی خورند/ تجربه موفق اکران آنلاین

بسیاری از فیلم ها به درد سینما نمی خورند/ تجربه موفق اکران آنلاین