مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-14سياسي

واعظی: پیام غنی سازی 60 درصد صلح آمیز است/ رژیم صهیونیستی پشت اتفاقات نطنز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره غنی سازی 60 درصد و پیام آن به دنیا گفت: - رییس دفتر رییس جمهور گفت: در ارتباط با غنی سازی 60 درصد طبیعی است که پیام فعالیت های ما صلح آمیز است و همه این اقدامات طی یادداشت به آژانس صورت می گیرد و هدف آن مشخص می شود، بنابراین اهداف ما صلح آمیز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره غنی سازی 60 درصد و پیام آن به دنیا گفت: در ارتباط با غنی سازی 60 درصد طبیعی است که پیام فعالیت های ما پیام صلح آمیز است و همه این اقدامات طی یادداشت به آژانس صورت می گیرد و هدف آن مشخص می شود؛ بنابراین اهداف ما صلح آمیز است.

وی بیان داشت: از سوی دیگر هرچه مذاکرات طولانی می شود فشار تحریم بیشتر می شود و علی رغم اینکه دولت جدید آمریکا اعلام کرده فشار حداکثر ترامپ شکست خورده، اما با حفظ تحریم ها نشان می دهد همان راه را ادامه می دهد.

رییس دفتر رییس جمهور خاطر نشان کرد: همچنین ما نشانه هایی از اتفاق اخیر نطنز داریم که نشان می دهد رژیم صهیونیستی پشت آن بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: پیام غنی سازی 60 درصد صلح آمیز است/ رژیم صهیونیستی پشت اتفاقات نطنز

واعظی: پیام غنی سازی 60 درصد صلح آمیز است/ رژیم صهیونیستی پشت اتفاقات نطنز