مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-14اقتصادي

نمایش زندگی روستایی و عشایری در دهکده طبیعت مشهد


معاون خدمات شهری شهردار مشهد از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه دهکده طبیعت و خانواده، واقع در محدوده کوه پارک مشهد، حدفاصل کوه پارک و پارک خورشید خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون خدمات شهری شهردار مشهد از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه دهکده طبیعت و خانواده، واقع در محدوده کوه پارک مشهد، حدفاصل کوه پارک و پارک خورشید خبر داد.

مهدی یعقوبی با اعلام این خبر بیان کرد: پروژه دهکده طبیعت و خانواده در فضایی به وسعت 22 هکتار و با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال در حال احداث است و یکی از مهمترین اهداف آن، به نمایش گذاشتن سبک زندگی روستایی، عشایری و جاذبه های طبیعی ارتفاعات جنوبی شهر مشهد برای شهروندان است.

وی ادامه داد: این پروژه تاکنون پیشرفت فیزیکی 70 درصدی داشته و قسمت های مختلفی نظیر محوطه خدماتی با استفاده از سازه های ژئودزی، مسیر چشم انداز دهکده طبیعت و خانه های روستایی بخشی از فضاهای موجود در این دهکده را تشکیل داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد،یعقوبی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت طبیعی توپوگرافی بستر و طراحی همسو با طبیعت از مهمترین ویژگی های طراحی این دهکده است و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این دهکده خردادماه سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش زندگی روستایی و عشایری در دهکده طبیعت مشهد

نمایش زندگی روستایی و عشایری در دهکده طبیعت مشهد