مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-14حوادث

دام روان شناس قلابی برای زن جوان


روان شناس قلابی بعد از جلب اعتماد زنی جوان به حساب اینستاگرام او دسترسی پیدا کرد و او را برای اخاذی یک میلیارد ریالی تحت فشار گذاشت، اما عاقبت با شکایت طعمه اش، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرق، این زن جوان چند روز پیش به پلیس فتای پایتخت مراجعه کرد و مدعی شد فردی ناشناس با دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری او در شبکه اجتماعی اینستاگرام، به اطلاعات و تصاویر خصوصی او دسترسی پیدا کرده است.

شاکی در ادامه اظهاراتش گفت: زمان زیادی را در فضای مجازی می گذرانم و از همین طریق با فردی ناشناس آشنا شدم که خود را یک روان شناس معروف و مطرح در کشور معرفی کرد.

آن مرد با فن بیان قوی ای که داشت، من را فریب داد و اعتمادم را جلب کرد و همین موضوع سبب شد تا مسائل خصوصی خود را با او در میان بگذارم.

شاکی ادامه داد: پس از مدتی که از ارتباط ما گذشت، متوجه شدم آن فرد به صورت غیرمجاز به حساب کاربری من در اینستاگرام دسترسی پیدا کرده و تمام تصاویر خصوصی من را در اختیار گرفته است.

او بعد از این کار تصاویر را برای من فرستاد و تهدید کرد اگر مبلغ یک میلیارد ریال برایش واریز نکنم، تمام تصاویرم را منتشر می کند و آبروی من را می برد.

کارشناسان پلیس فتا بعد از شنیدن این شکایت، تحقیقات خود را آغاز کردند و با بررسی مستندات موجود در پرونده متوجه شدند مجرم با آگاهی کامل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دام روان شناس قلابی برای زن جوان

دام روان شناس قلابی برای زن جوان