مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-14سياسي

آمادگی سازمان قضایی نیروهای مسلح برای حمایت قضایی و حقوقی از محیط بانان


سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان آمادگی خود را برای همکاری در جهت رسیدگی به پرونده شهادت دو محیط بان زنجانی و برگزاری کلاس های آگاه سازی حقوقی و قضایی اعلام کرد.

- سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان آمادگی خود را برای همکاری در جهت رسیدگی به پرونده شهادت دو محیط بان زنجانی و برگزاری کلاس های آگاه سازی حقوقی و قضایی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح زنجان به همراه دادستان نظامی استان با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان دیدار و یاد و خاطره محیط بانان شهید مهدی مجلل و میکاییل هاشمی را گرامی داشتند.

حسین غفران نیا رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح زنجان در این دیدار، شغل محیط بانی را مهم و تاثیرگذار و در عین حال سخت و طاقت فرسا دانست و افزود: علاقه و تعهد محیط بانان موجب ایستادگی و تحمل سختی ها در انجام وظایفشان است و اگر این عامل نبود شاید کار کردن در این شرایط بسیار سخت تر می شد.

وی ضمن اشاره به دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی سریع به پرونده و مجازات عاملان این جنایت آمادگی سازمان قضایی نیروهای مسلح را جهت همکاری در روند رسیدگی به پرونده اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سازمان قضایی نیروهای مسلح برای حمایت قضایی و حقوقی از محیط بانان

آمادگی سازمان قضایی نیروهای مسلح برای حمایت قضایی و حقوقی از محیط بانان