مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-14اقتصادي

2 هزار تن مرغ در البرز توزیع شد/فعلا کمبودی وجود ندارد


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به اینکه مردم می توانند مرغ مورد نیاز خود را علاوه بر بازار روزها از مراکز توزیع مرغ سطح شهر خریداری کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی تقی زاده، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه 20 تا 22 درصد گوشت مرغ مصرفی در البرز در استان تأمین می شود، گفت: 78 درصد گوشت مرغی که روزانه در البرز به مصرف می رسد از سایر استان ها تأمین می شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ادامه داد: با توجه به اینکه البرز امکان تأمین تمام میزان مرغی که روزانه در این استان مصرف می شود را ندارد و بخش عمده ای از این نیاز را از استان های دیگر تأمین می کند، در ماه های قبل با مشکلاتی مواجه و همین باعث ایجاد صفوف مرغ در برخی مناطق استان شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با افزایش نرخ تنظیم بازاری مرغ و همچنین افزایش میزان سهمیه استان دیگر شاهد ایجاد صفوف خرید مرغ نیستیم و حالا مردم می توانند مرغ مورد نیاز خود را علاوه بر بازار روزها از واحدهای مرغ فروشی سطح شهر هم تهیه کنند.

این مقام مسؤول توضیح داد: طی 10 روزانه گذشته حدود 2 هزار تن مرغ گرم در بازارهای استان توزیع شده و در حال حاضر کمبود مرغی مشاهده ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار تن مرغ در البرز توزیع شد/فعلا کمبودی وجود ندارد

2 هزار تن مرغ در البرز توزیع شد/فعلا کمبودی وجود ندارد