مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-14اقتصادي

تامین سهمیه برنج و شکر خوزستان / آغاز نظارت های ویژه ماه رمضان در بازار


مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خوزستان با اشاره به سهمیه برنج و شکر در ماه رمضان برای استان خوزستان، گفت: این سهمیه توسط اداره کل غله و بازرگانی استان خوزستان تامین شده است و برای توزیع، - ایسنا/خوزستان مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خوزستان با اشاره به سهمیه برنج و شکر در ماه رمضان برای استان خوزستان، گفت: این سهمیه توسط اداره کل غله و بازرگانی استان خوزستان تامین شده است و برای توزیع، به شرکت های مربوطه تحویل داده می شود.

رضا فرجام در گفت وگو با ایسنا درخصوص بازرسی و نظارت بر اصناف در ماه رمضان با اولویت کالاهای اساسی، اظهار کرد: نظارت ها بر اصناف به صورت ویژه انجام می شوند و اقلام پرمصرف در ماه رمضان مانند زولبیا و بامیه و لبنیات در این نظارت ها پررنگ تر خواهند بود.

وی با اشاره به تشدید نظارت ها بر اصناف در ماه رمضان، گفت: این نظارت ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر بر اصناف با اولویت نظارت بر نحوه توزیع کالاهای اساسی انجام می شود و تا آخرین روز از ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خوزستان با اشاره به برخورد با متخلفان تصریح کرد: قطعا با اصنافی که گرانفروشی داشته باشند و مقررات قوانین صنفی را رعایت نکنند، برخورد می شود و پرونده قضایی برای آن ها تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین سهمیه برنج و شکر خوزستان / آغاز نظارت های ویژه ماه رمضان در بازار

تامین سهمیه برنج و شکر خوزستان / آغاز نظارت های ویژه ماه رمضان در بازار