مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-14اقتصادي

فعالیت 3900 واحد صنعتی در آذربایجان شرقی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از فعالیت نزدیک به 3900  واحد صنعتی در استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از فعالیت نزدیک به 3900  واحد صنعتی در استان خبر داد.

حبیب امین زاده در گفت وگو با خبرنگاران، ساخت اولین دستگاه تولید ماسک در استان را نتیجه همراهی ها با دستگاه های مختلف دانست و افزود: مجموعه صنعت، معدن و تجارت از تعامل و همکاری سازنده به ویژه هم افزایی در تحقق شعار سال استقبال می کند.

وی با تاکید بر نقش محوری رسانه ها در کمک به تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از شناسایی 60 عنوان مصادیق رفع موانع تولید در آذربایجان شرقی خبر داد.

وی اظهار کرد: در سال جهش تولید به همت بخش توانمند خصوصی با بهره وری بالایی تداوم تولید داشته ایم و تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده در مقابله با بیماری کووید 19 از اولین نمودهای عینی در سال گذشته بود.

امین زاده افزایش تولید ماسک از 5000 عدد به یک میلیون عدد طی چهار ماه و دستیابی به مرحله صادرات محصولات تولیدی در این حوزه طی شش ماه را نشان دهنده یکی از مصادیق دیگر تحقق جهش تولید دانست .

وی با اشاره به بحث تفویض اختیار در زمینه رفع موانع تولید که از یک ماه گذشته از طریق وزارت صمت انجام شده است، ادامه داد: در جهت عملیاتی کردن شعار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 3900 واحد صنعتی در آذربایجان شرقی

فعالیت 3900 واحد صنعتی در آذربایجان شرقی