مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-14سياسي

اعمال سخت گیرانه محدودیت ها راه عبور از موج سهمیگین چهارم


یک متخصص اپیدمیولوژی، مدیریت و عبور از موج سهمیگین چهارم را مستلزم اعمال سخت گیرانه محدودیت ها را ارزیابی کرد و گفت: تنها در سایه رعایت سختگیرانه محدودیت های کرونایی است که می توان به عبور از شرایط فوق بحرانی فعلی امیدوار بود.

- ایسنا/سمنان یک متخصص اپیدمیولوژی، مدیریت و عبور از موج سهمیگین چهارم را مستلزم اعمال سخت گیرانه محدودیت ها را ارزیابی کرد و گفت: تنها در سایه رعایت سختگیرانه محدودیت های کرونایی است که می توان به عبور از شرایط فوق بحرانی فعلی امیدوار بود.

دکتر رضا چمن در گفت وگو با ایسنا بر ضرورت همکاری بسیار جدی و حداکثری مردم با مدافعان سلامت تاکید و اظهار کرد: مهمترین انتظار ما از عموم مردم در شرایط پراسترس فعلی، همراهی و همکاری حداکثری با همکاران و توجه جدی تر به پروتکل های بهداشتی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از تداوم روند رو به افزایش مبتلایان و بستری های کرونایی در دو شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد و افزود: تنها در شبانه روز گذشته 324 نفر با علائم مشکوک به کووید19 به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه شاهرود مراجعه کردند.

وی از بستری شدن 42 بیمار جدید در بخش کرونا بیمارستان امام حسین شاهرود طی روز گذشته خبر داد و افزود: شمار بستری های این بخش اختصاصی به 198 بیمار رسیده که 28 بیمار بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال سخت گیرانه محدودیت ها راه عبور از موج سهمیگین چهارم

اعمال سخت گیرانه محدودیت ها راه عبور از موج سهمیگین چهارم