مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-14بين الملل

به رغم هشدارهای چین، یک هیات آمریکایی عازم تایوان شد


همزمان با شدت گرفتن هشدارهای چین به آمریکا درباره دخالت در امور تایوان، جو بایدن رییس جمهور آمریکا یک هیات سه نفره شامل مقام های پیشین سنا و وزارت خارجه را عازم این جزیره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک هیات غیر رسمی آمریکا شامل کریس تاد سناتور اسبق این کشور به همراه ریچارد آرمیتاژ و جیمز استاینبرگ قائم مقام های پیشین وزارت خارجه آمریکا عازم تایوان شدند.

بنا بر گزارش بوده است.

یک مقام ارشد دولت بایدن اعلام کرد، هیات آمریکایی در سفر به تایوان با مقام های عالی رتبه تایوانی دیدار و رایزنی خواهد کرد.

وی افزود: انتخاب این سه نفر که سیاستمداران ارشد و دوستان قدیمی تایوان هستند و همچنین روابط شخصی نزدیکی با رییس جمهور بایدن دارند، یک سیگنال مهم درباره تعهد ایالات متحده به تایوان و دموکراسی آن ارسال می کند .

دفتر تسای اینگ-ون رییس جمهور تایوان درباره این سفر بیانیه صادر و اعلام کرد که وی صبح روز پنجشنبه با هیات اعزامی واشنگتن دیدار خواهد کرد.

وزارت خارجه تایوان هم اعلام کرد، طبق برنامه قرار است هواپیمای حامل هیات آمریکایی بعد از ظهر روز چهارشنبه (امروز به وقت محلی) در فرودگاه سونگشان تایوان به زمین بنشیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به رغم هشدارهای چین، یک هیات آمریکایی عازم تایوان شد

به رغم هشدارهای چین، یک هیات آمریکایی عازم تایوان شد