مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-14سياسي

یاری گر دوستان خود در ماه مهربانی باشیم


معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: پویش ضیافت همدلی در رمضان امسال، از 25 فروردین ماه در استان آعاز می شود.

- ایسنا/زنجان معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: پویش ضیافت همدلی در رمضان امسال، از 25 فروردین ماه در استان آعاز می شود.

نعمت ملکی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با پویش ضیافت همدلی در رمضان 1400، اظهار کرد: بهزیستی استان زنجان هر ساله در ماه مبارک رمضان طرحی را با عنوان طرح ضیافت مهربانی در استان اجرا می کرد و در راستای آن از مسئولان و خیرین استانی دعوت کرده و به منزل مددجویان بهزیستی مراجعه می کردند و با بررسی مشکلات آن ها در راستای حل آن مشکلات اقدام می کردند ولی از سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط حضور میسر نبوده و بیشتر اقدامات به صورت غیرحضوری و به صورت کمک های معیشتی و نقدی اجرا می شود.

وی افزود: از 25 فروردین ماه تا 22 اردیبهشت ماه پویش ضیافت همدلی در استان زنجان برگزار می شود.

این مسئول با بیان اینکه موسسه های خیریه تحت نظارت بهزیستی نیز به صورت رسمی برای عملیاتی شدن این پویش، در کنار بهزیستی خواهند بود، تصریح کرد: جذب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای بهبود و ارتقای سطح زندگی مددجویان با بهره مندی از ظرفیت های مشارکتی موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی از اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاری گر دوستان خود در ماه مهربانی باشیم

یاری گر دوستان خود در ماه مهربانی باشیم