مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-14ورزشي

نابسامانی سیمای کرج برطرف شود


رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج گفت: سیمای کرج شهر به هم ریخته ای و آشفته را تداعی می کند و باید نابسامانی های آن هرچه سریع تر برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین خلیلی اردکانی صبح چهارشنبه در هجدهمین کمیسیون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج که با حضور اعضا کمیسیون، مدیران مناطق و رؤسای سازمان های سیما، منظر و فضای سبز و سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری با موضوع اصلاحیه آیین نامه تبلیغات محیطی برگزار شد، اظهار کرد: با نگاه به دورنمای چهل سال گذشته کرج و قرار گرفتن آن در مسیر چندین استان کشور و وجود قومیت های مختلف به هم ریختگی به وجود آمده که باید ساماندهی و برای رفع آن همه نهادها کمک کنند.

وی به آشفتگی و نابسامانی بصری تبلیغات این کلانشهر اشاره کرد و افزود: با عبور از کوچه و خیابان های شهر با تابلوهای متعدد شهری روبه رو می شویم که زیاد هم زیبا و خوشایند به نظر نمی رسند و این امر ضرورت ساماندهی و ارائه و آرایش صحیح تابلوهای تبلیغاتی در محیط شهری را نشان می دهد.

رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج بیان کرد: امیدواریم با توجه به تعداد زیاد نیرو در مناطق شهرداری، یک نفر در هر منطقه معرفی و پیگیر ساماندهی سیمای شهر شود، ایجاد ضوابط و مقررات در ساخت و نصب تابلوها نیز در بهبود اوضاع شهر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابسامانی سیمای کرج برطرف شود

نابسامانی سیمای کرج برطرف شود