مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-14پزشكي

معاون وزیر بهداشت: کمبود پزشک متخصص در خلخال بررسی و رفع می شود


با توجه به کمبود پزشکان متخصص و به ویژه پزشک متخصص بیهوشی در خلخال، این مشکل بررسی و اقدام لازم جهت تخصیص پزشک متخصص بیهوشی انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، قاسم جان بابایی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال اظهار کرد: کمبود پزشکان متخصص و به ویژه پزشک متخصص بیهوشی در خلخال مورد بررسی قرار می گیرد و اقدام لازم جهت تخصیص پزشک متخصص بیهوشی برای بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال انجام خواهد شد.

وی افزود: اصلی ترین مشکل بیمارستان امام(ره) خلخال مشکل اورژانس این بیمارستان است که قبلا هزینه های لازم برای ساخت آن اختصاص یافته و پیگیری جهت شروع آن در تهران انجام می شود و مردم خلخال از اورژانس بهتری برخوردار خواهند شد.

معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به بازدید خود از ساختمان در دست احداث اسکان پزشکان بیان کرد: تکمیل این پروژه در اولویت است و منابع مالی در بازگشت به تهران تامین خواهد شد.

احتمال افزایش بیشتر موج مراجعه کننده کرونا یی در خلخال جان بابایی به بازدید خود از بخش های مختلف کرونا و ICU و سایر بخش های جدید کرونایی در بیمارستان امام(ره) خلخال نیز اشاره کرد و گفت: بیش از 40 بیمار هم اکنون در این بخش ها بستری هستند و وضعیت باثباتی ندارد و هر لحظه امکان افزایش موج مراجعه کننده کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت: کمبود پزشک متخصص در خلخال بررسی و رفع می شود

معاون وزیر بهداشت: کمبود پزشک متخصص در خلخال بررسی و رفع می شود