مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-14بين الملل

کنگره 2021 حزب کمونیست،کوبا در آستانه ورود به دوره پسا-کاسترو


کوبا همزمان با کناره گیری رائول کاسترو به عنوان رییس حزب کمونیست حاکم در کنگره هفته جاری، آماده ورود به دوره پسا-کاسترو است.

کنگره حزب کمونیستی کوبا همچنین قرار است به بحران شدید اقتصادی این جزیره، - کوبا همزمان با کناره گیری "رائول کاسترو" به عنوان رییس حزب کمونیست حاکم در کنگره هفته جاری، آماده ورود به دوره پسا-کاسترو است.

کنگره حزب کمونیستی کوبا همچنین قرار است به بحران شدید اقتصادی این جزیره، پاسخ به همه گیری و نشانه های مخالفت فزاینده نیز رسیدگی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، کاسترو، 89 ساله و برادر بزرگ تر فقید وی فیدل کاسترو ، از زمان رهبری انقلاب 1959 که دیکتاتور مورد حمایت آمریکا را سرنگون کرد و کشور تحت اداره کمونیستی را بنیان نهاد، به طور متوالی اداره کوبا را بر عهده داشته اند.

کنگره فوق که هر 5 سال یک بار انجام می شود، مهم ترین جلسه حزب کمونیستی است که به انتخاب رهبری حزب و تنظیم دستورالعمل های سیاسی می پردازد.

رائول کاسترو در کنگره 2016 گفت کنگره بعدی، آخرین کنگره ای است که توسط به اصطلاح نسل تاریخی پیشکسوتان انقلابی، اداره می شود.

انتظار نمی رود نسل جدید رهبران جوان تر تغییرات گسترده ای در مدل تک حزبی و سوسیالیستی کوبا ایجاد کنند، اما به گفته تحلیل گران کوبایی، آن ها برای دنبال کردن اصلاحات بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره 2021 حزب کمونیست،کوبا در آستانه ورود به دوره پسا-کاسترو

کنگره 2021 حزب کمونیست،کوبا در آستانه ورود به دوره پسا-کاسترو