مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-14اقتصادي

حلیم؛ 25 هزار تومان و آش عباسعلی؛ 32 هزار تومان


نایب رییس اتحادیه چلوکبابی ها و اصناف وابسته کرمانشاه قیمت هر کیلو حلیم برای ماه مبارک رمضان امسال در کرمانشاه را 25 هزار تومان و هر کیلو آش عباسعلی را نیز 32 هزار تومان اعلام کرد.

- ایسنا/کرمانشاه نایب رییس اتحادیه چلوکبابی ها و اصناف وابسته کرمانشاه قیمت هر کیلو حلیم برای ماه مبارک رمضان امسال در کرمانشاه را 25 هزار تومان و هر کیلو آش عباسعلی را نیز 32 هزار تومان اعلام کرد.

سیروس گل عنبر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه اتحادیه صنف چلوکبابی ها و اصناف وابسته قیمت هر کیلو حلیم برای ماه رمضان امسال در کرمانشاه را 25 هزار تومان و هر کیلو آش عباسعلی را نیز 32 هزار تومان تعیین کرده، افزود: این قیمت ها نسبت به ماه رمضان سال گذشته نزدیک به 50 درصد بیشتر شده است.

وی از افزایش 100 درصدی هزینه های پخت آش و حلیم یاد کرد و ادامه داد: قیمت تمام شده هر کیلو حلیم حدود 27 هزار تومان و هر کیلو آش عباسعلی حدود 40 هزار تومان است، اما برای رفاه حال مردم و به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی، اعضای اتحادیه آش و حلیم را با نرخ پایین تر به مردم عرضه می کنند.

نایب رییس اتحادیه چلوکبابی ها و اصناف وابسته کرمانشاه اظهار کرد: قیمت مواد اولیه تولید حلیم و اش نظیر گندم، گوشت قرمز و انواع حبوبات نسبت به سال گذشته افزایش زیادی داشته، اما این افزایش قیمت شدید را در به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلیم؛ 25 هزار تومان و آش عباسعلی؛ 32 هزار تومان

حلیم؛ 25 هزار تومان و آش عباسعلی؛ 32 هزار تومان