مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-14ورزشي

تنها راه، حماسه آفرینی است!


تیم های ایرانی با تمام محدودیت های مختلف از جمله مسائل مالی و از دست رفتن میزبانی های داخلی، همچنان پرچم ایران را بر بام آسیا برافراشته اند.

- تیم های ایرانی با تمام محدودیت های مختلف از جمله مسائل مالی و از دست رفتن میزبانی های داخلی، همچنان پرچم ایران را بر بام آسیا برافراشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یک قیاس کلی، تیم های ایرانی به لحاظ داشتن شرایط و امکانات رفاهی و تمرینی نسبت به تیم های عربی منطقه مانند قطر، امارات و عربستان در شرایط کاملا آماتوری به سر می برند و مقایسه بازیکنان خارجی تیم ها هم گویای این است که دست برتر از آن تیم های متمول عربی است.

در چنین شرایط نابرابری که تیم های حریف از نظر تمرینی و همینطور نیروی انسانی خارجی در وضعیت بهتری هستند، محدودیت های کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه فوتبال ایران که بعضا به علت ناتوانی و سوء مدیریت مدیران داخلی است، باعث شده تیم ها و نمایندگان ایران از تیم ملی تا تیم های باشگاهی به لحاظ حمایت های مادی اوضاع چندان مناسبی نداشته باشند.

با این وجود، نتایج تقابل های تیم های ایرانی با همین تیم های عربی گویای این است که در همین شرایط نابرابر، باز هم اوضاع به نفع نمایندگان ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه، حماسه آفرینی است!

تنها راه، حماسه آفرینی است!