مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-14فرهنگي

ترجمه «انقلاب ناتمام اینشتین» چاپ شد/دروغ های نظریه کوانتوم


کتاب «انقلاب ناتمام اینشتین (در جستجوی آنچه ورای کوانتوم نهفته است)» نوشته لی اسمولین با ترجمه علی سمایی توسط انتشارات معین منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب انقلاب ناتمام اینشتین (در جستجوی آنچه ورای کوانتوم نهفته است) نوشته لی اسمولین با ترجمه علی سمایی توسط انتشارات معین منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب انقلاب ناتمام اینشتین (در جستجوی آنچه ورای کوانتوم نهفته است) نوشته لی اسمولین به تازگی با ترجمه علی سمایی توسط انتشارات معین منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب یکی از عناوین مجموعه کتاب های زیتون است که این نشر چاپ می کند.

لی اسمولین نویسنده این کتاب، دانشمند آمریکایی و متولد سال 1955 است.

این کتاب او توسط انتشارات پنگوئن سال 2019 چاپ شد و عنوان فرعی اش چنین بود: چه دروغ هایی پشت نظریه کوانتوم قرار دارند؟ این دانشمند و فیزیکدان می گوید ما انسان ها همواره در تشخیص مرز بین خیال و واقعیت مشکل داشته ایم.

برای توضیح جهان داستان هایی می سازیم و چون قصه گوهای ماهری هستیم، شیفته این داستان ها شده و بین تصور خود از جهان و خود جهان دچار اشتباه می شویم.

این سردرگمی دانشمندان را به اندازه عامه مردم پریشان می کند اما در واقع تاثیر بیشتری بر ما دانشمندان می گذارد زیرا که در جعبه ابزار خود داستان هایی چنان قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه «انقلاب ناتمام اینشتین» چاپ شد/دروغ های نظریه کوانتوم

ترجمه «انقلاب ناتمام اینشتین» چاپ شد/دروغ های نظریه کوانتوم