مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-14ورزشي

پویش «ایران همدل- اطعام مهدوی» در استان سمنان آغاز شد


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: پویش «ایران همدل- اطعام مهدوی» همزمان با ماه مبارک رمضان با پخت و توزیع نخستین سری غذای گرم بین نیازمندان در سمنان آغاز شد.

- سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: پویش ایران همدل- اطعام مهدوی همزمان با ماه مبارک رمضان با پخت و توزیع نخستین سری غذای گرم بین نیازمندان در سمنان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان با بیان اینکه پویش ایران همدل- اطعام مهدوی در استان آغاز شد، تاکید کرد: نخستین مرکز اطعام مهدی و افطاری ساده در مرکز نیکوکاری قمر بنی هاشم حسینیه شهدای مدافع حرم سمنان، امروز آغاز به کار کرد تا رسماً این طرح در استان سمنان شروع شود.

وی با بیان اینکه در نخستین روز هزار و 400 پرس غذای گرم تهیه و بین نیازمندان سمنانی توزیع شد، ابراز کرد: پیش بینی می شود تا پایان این ماه مبارک بیش از 313 هزار پرس غذای گرم در این آشپزخانه ها طبخ و بین نیازمندان توزیع شود.

راه های کمکی های مردمی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه پویش ایران همدل-اطعام مهدوی باهدف اطعام و اکرام نیازمندان در قالب طبخ غذای گرم و توزیع بسته های معیشتی در سطح کشور و همچنین استان اجرا شده است، تاکید کرد: مردم می توانند در این طرح مشارکت داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «ایران همدل- اطعام مهدوی» در استان سمنان آغاز شد

پویش «ایران همدل- اطعام مهدوی» در استان سمنان آغاز شد