مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-14سياسي

مُر قانون ملاک عمل در انتخابات باشد


رییس کل دادگستری استان فارس تاکید کرد که امسال نیز همچون دیگر ادوار، باید مُر قانون ملاک عمل همه ارکان برگزاری انتخابات باشد.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری استان فارس تاکید کرد که امسال نیز همچون دیگر ادوار، باید مُر قانون ملاک عمل همه ارکان برگزاری انتخابات باشد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در سومین نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی فارس در آستانه ماه مبارک رمضان ماه رحمت و بهار قرآن بر استفاده از این فرصت برای خود سازی توصیه و بر کمک به نیازمندان و فقرا در این ماه تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری فارس، موسوی با بیان اینکه مرّ قانون همیشه ملاک عمل دستگاه قضایی بوده است گفت: در راستای انتخابات پیش رو هر فرد و نهادی به هرشکل ممکن بخواهد از قانون تخطی نماید با قاطعیت و در چارچوب قانون جلوی آن تخلفات و جرائم گرفته خواهد شد.

رییس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی فارس با بیان این که استان پهناور فارس با مردمی انقلابی یکی از استان های مهم و تأثیر گذار در عرصه انتخابات در سطح کشور است بر مشارکت حداکثری مردم شریف این استان در انتخابات تأکید کرد.

موسوی گفت: انتخابات پیش رو بسیار حائز اهمیت است و حضور حداکثری مردم سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام و انقلاب می شود، بنابراین همه ما و مسئولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مُر قانون ملاک عمل در انتخابات باشد

مُر قانون ملاک عمل در انتخابات باشد