مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:402021-04-14اقتصادي

انعقاد قرارداد با پزشکان نسخه نویس الکترونیک تسهیل می شود


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: انعقاد قرارداد با پزشکان متقاضی همکاری با سازمان بیمه سلامت مشروط بر انجام نسخه نویسی الکترونیکی تسهیل می شود.

- سعید فرجی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از امتیاز پزشکان استان در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک خبر داد و اظهار کرد: در راستای توسعه خدمات الکترونیک و اجرای طرح ملی نسخ الکترونیک قرارداد با پزشکان متقاضی همکاری با سازمان بیمه سلامت اعم از عمومی، متخصص و فوق تخصص تسهیل می شود.

وی با تاکید به اینکه شرط تسهیل در قرارداد اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی است گفت: پزشکان متقاضی همکاری می توانند با خود اظهاری در سامانه نسخه الکترونیک به نشانی eservices.

ihio.

gov.

ir/psc ثبت نام و سپس از طریق تماس تلفنی به اداره نظارت اداره کل بیمه سلامت استان اطلاع دهند تا قرارداد آنها ثبت نهایی و در اسرع وقت فعال شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه راهنمای این فرایند در زیر سامانه PSC سامانه شرکای کاری به صورت لینک قرارداده شده است خاطرنشان کرد: این فرایند به نحوی برنامه ریزی شده که احراز هویت پزشک و کنترل پروانه مطب وی توسط پزشک انجام و قرار نداشتن در فهرست محرومیت از اشتغال به حرف پزشک و بیمه درمانی حداکثر 24 ساعته نهایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد با پزشکان نسخه نویس الکترونیک تسهیل می شود

انعقاد قرارداد با پزشکان نسخه نویس الکترونیک تسهیل می شود