مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-14سياسي

غذاها درب منازل نیازمندان تحویل می شود/افراد شناسایی نشده کجا مراجعه کنند؟


همزمان با شروع ماه مبارک رمضان، سومین مرحله از پویش ایران همدل آغاز و فرصتی فراهم شده است تا در این ماه نهادهای مختلف اقداماتی را برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا و اقشار کم برخوردار در دستور کار خود قرار دهند.

- با آغاز پخت غذای گرم برای اطعام نیازمندان در رمضان تشریح شد غذاها درب منازل نیازمندان تحویل می شود/افراد شناسایی نشده کجا مراجعه کنند؟ همزمان با شروع ماه مبارک رمضان، سومین مرحله از پویش ایران همدل آغاز و فرصتی فراهم شده است تا در این ماه نهادهای مختلف اقداماتی را برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا و اقشار کم برخوردار در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال گذشته بود که در پی بیانات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان برای اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، پویش ایران همدل در دو مرحله با مشارکت همگانی مردم و نهادها شکل گرفت.

ایشان با اشاره به مشکلاتی که به خاطر کرونا برای برخی مردم پیش آمده، فرموده بودند: ماه رمضان، ماه انفاق و ایثار و کمک به مستمندان است؛ چه خوب است که یک رزمایش گسترده ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره ی خوشی را از امسال، در ذهنها خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غذاها درب منازل نیازمندان تحویل می شود/افراد شناسایی نشده کجا مراجعه کنند؟

غذاها درب منازل نیازمندان تحویل می شود/افراد شناسایی نشده کجا مراجعه کنند؟