مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-14سياسي

باخت اصلی در نطنز چیست؟


باخت اصلی در خسارت به مجتمع هسته ای نطنز نیست، باخت اصلی در فروپاشی هسته اخلاق سیاسی و منش مردمداری در جریان های سیاسی پس از هر حادثه و اتفاق غیرسیاسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، غلامرضا صادقیان سردبیر ها و نهایتاً رسیدن به وضع مطلوب یک جریان مشخص در آستانه انتخابات نیست، فتأمل! هوادار و فعال جریان مخالف، اما می گوید: مذاکرات داشت خوب پیش می رفت و باید مانعی بر سر آن ایجاد می شد تا مذاکرات و برجام به شب انتخابات نرسد و نتیجه ندهد.

پس به نفع جریانی است که منتقد برجام است و آنان همکاری یا همدلی در حادثه نطنز داشته اند! این دو نوع بافندگی تحلیل که از نهایت بدبینی و سیاه بینی هواداران سیاسی دو جریان رقیب برمی خیزد و هیچ جایی برای اسراییل باقی نمی گذارد، برآمده از نوع رفتار سران و فعالان اصلی دو جریان سیاسی نسبت به یکدیگر است و نگارنده معتقد است آن حکمت معروف که الناس علی دین ملوکهم در واقع اشاره به پیروی ناس/مردم از نخبگان و فرهیختگان دارد و ملوک در اینجا لزوماً به معنای پادشاهان و امرا نیست.

چنانکه در جامعه امروزی ما نیز منبع شارژ فکری و هیجانی و اجتماعی مردم، نخبگان هستند تا امرا.

برای آنکه بدانیم اصل دعوای سیاسی بین مردم بدون توجه به امر خطیر وحدت و دشمن شناسی تا به چه حد فاقد ماهیت عقلانی و منطقی و اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باخت اصلی در نطنز چیست؟

باخت اصلی در نطنز چیست؟