مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 02:502021-04-13سياسي

رمضان، ماه تمرین عشق ورزی و بندگی


رمضان ماه تمرین عشق ورزی بی نهایت و تکرار بندگی است، ماهی که به فرموده امام صادق(ع): خواب روزه دار عبادت، خاموشی او تسبیح، عمل وی پذیرفته شده و دعای او مستجاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به روزهایی رسیده ایم که تکاپوی درونی همه ما هویدا شده است، انگار در لحظات خوش بهار همه یک خواب مشترک دیده ایم، خواب دیده ایم که عازم یک سفریم، سفری دور به جایی نزدیک، سفری از خودمان تا خودمان، انگار مدتی ا ست نگاهمان به تماشای خدا و امیدمان به خداوندی اوست.

و نهایتا پس از یک سال انتظار و خستگی از غم نام و نان و در واپسین روزهایی که معصیت و دنیاخواهی زمین گیرمان کرده و حس پرواز در ملکوت خدا را از ما گرفته و ناخواسته اسیر تحولِ است، تحول از خویش به او، از منیّت به آدمیت، از بی قیدی به مسئولیت، مسئولیت انسان شدن، خدایی شدن، آسمانی شدن و پیدا کردن گمشده های درون، گمشده هایی که اگر شناخته و پیدا شوند، راز اشرف مخلوقات شدن را درک کرده و فهمیده ایم.

و در اولین روز این مهمانی بی مانند، با ادبی خاص راهی شده و خاشعانه می گوییم: خداوندا آمده ایم تا لب های تشنه، دهان فروبسته به روی لقمه و چشم و گوش از وسوسه گریخته مان را دریابی.

آمده ایم تا ما را از شراب مهر خود جرعه بنوشانی و از مائده غفران خویش روزی ببخشی و چشم و گوشمان را به تماشا و شنیدن جلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمضان، ماه تمرین عشق ورزی و بندگی

رمضان، ماه تمرین عشق ورزی و بندگی