مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 00:002021-04-13سياسي

عراقچی: با قوت و قدرت در مذاکرات حاضر می شویم


معاون وزیر امور خارجه با بیان این که حاضر به بازی های مذاکراتی نخواهیم شد، گفت: دیروز به آژانس اعلام کردیم هزار سانتریفیوژ جدید در نطنز نصب می شود و امروز هم ازآغاز غنی سازی 60 درصد خبر دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رییس هیأت ایرانی شرکت کننده در نشست کمیسیون مشترک برجام در وین که امروز (سه شنبه) به منظور شرکت در دور جدید مذاکرات وارد وین شد، در گفت وگویی درباره این نشست اعلام کرد: نشست رسمی کمیسیون مشترک فردا (چهارشنبه) یک مقدار با تاخیر برگزار می شود، به علت اینکه ظاهرا یکی از اعضای هیأت اتحادیه اروپا تست کرونای مثبت داشته ولذا این هیأت ناچارا با یک مقدار تاخیر وارد می شوند.

* رایزنی ها بین هیأت های مختلف از همین الان شروع شدهوی که با خبرگزاری صدا و سیما گفتگو می کرد، یادآور شد:، اما رایزنی ها بین هیأت های مختلف از همین الان شروع شده و مهم هم همین رایزنی های دوجانبه و چندجانبه به صورت غیر رسمی هست.

این رایزنی ها و دیدار ها را شروع کردیم.

فکر می کنم جلسه رسمی پس فردا (پنجشنبه) برگزار بشود و امیدوار هستیم که در این دوره بتوانیم به یک جمع بندی برسیم.

گفتنی است، دور جدید نشست کمیسیون مشترک برجام 13 فروردین ماه به صورت مجازی برگزار و پس از توافق حاصله مقرر شد روز سه شنبه 17 فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: با قوت و قدرت در مذاکرات حاضر می شویم

عراقچی: با قوت و قدرت در مذاکرات حاضر می شویم