مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 20:002021-04-13اجتماعي

آخرین وضعیت سفرهای جاده ای در موج چهارم کرونا +جریمه های دوربینی


بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات بدست آمده از وضعیت جاده ها و محورهای مواصلاتی، سفرهای بین شهری در موج چهارم کرونا و به ویژه پس ممنوعیت های جدید تردد کاهش محسوسی داشته است و همه دوربین های پلاک خوان برای ثبت تخلفات راننده ها در این ایام فعال شده اند.

- آخرین وضعیت سفرهای جاده ای در موج چهارم کرونا +جریمه های دوربینی بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات بدست آمده از وضعیت جاده ها و محورهای مواصلاتی، سفرهای بین شهری در موج چهارم کرونا و به ویژه پس ممنوعیت های جدید تردد کاهش محسوسی داشته است و همه دوربین های پلاک خوان برای ثبت تخلفات راننده ها در این ایام فعال شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آخرین وضعیت و آمار تردد وسایل نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی بین استانی تا شنبه هفته جاری تعداد وسایل نقلیه مختلف که از جاده های کشور عبور کرده اند به حدود یک میلیون و 600 هزار دستگاه رسیده است که کاهش محسوسی را پس از تعطیلات نوروزی نشان می دهد.

از سوی دیگر طی روزهای گذشته با سخت گیری های اعمال شده در پی گسترش ویروس کرونا در کشور در موج چهارم، وضعیت ترددها نشان می دهد سفرهای جاده ای مردم روز به روز در حال کاهش است و در روزهای آتی ممکن است به حداقل تردد در سال جاری و حتی سال گذشته برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سفرهای جاده ای در موج چهارم کرونا +جریمه های دوربینی

آخرین وضعیت سفرهای جاده ای در موج چهارم کرونا +جریمه های دوربینی