مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 19:252021-04-13سياسي

متولیان: «روایت فتح» مکتب هنری برخاسته از انقلاب اسلامی است


دبیر ستاد بزرگداشت شهید آوینی گفت: ما تنها به دنبال بزرگداشت شهید آوینی یا روایت فتح یا سایر شهدای این گروه نیستیم و همه این تلاش ها در باطن امر برای بازخوانی و معرفی تجربه روایت فتح به عنوان یک مکتب هنری برخاسته از تفکر انقلاب اسلامی است.

- مهدی متولیان دبیر ستاد بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد شهید آوینی در گفت و گو با خبرنگار یی برپا شد، از همین رو با مهدی متولیان دبیر ستاد بزرگداشت به گپ و گفت نشستیم تا از نوع و نحوه برگزاری مراسم و هفته هنر انقلاب توضیحاتی را ارائه کند.

**امسال بیست و هشتمین مراسم سالگرد شهید آوینی بنا به شرایط ویژه به صورت مجازی و عملاً غیرحضوری برگزار شد آیا این شیوه خللی در برنامه های شما در ستاد بزرگداشت آقا مرتضی آوینی ایجاد کرد یا خیر؟ -با سلام، باید بگویم که اجرای مراسم تبدیل به تولید یک برنامه تلویزیونی، ما بخش های برنامه را تولید و سپس در تدوین ترکیب کردیم و این از جهاتی دست ما را بازتر می کرد برای طراحی هر بخش.

چون اگر به صورت یک همایش انجام می شد، کلاً در طول دو ساعت همه برنامه ها باید پشت هم اجرا می رفت و فرصتی برای تغییر یا اصلاح وجود نداشت؛ اما از جهاتی هم بسیار سخت.

ازجمله این که تا حاد شدن شرایط کرونایی و تصمیم به مجازی شدن برنامه زمان بسیار کمی برای تدارک تولید برایمان باقی ماند و در ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولیان: «روایت فتح» مکتب هنری برخاسته از انقلاب اسلامی است

متولیان: «روایت فتح» مکتب هنری برخاسته از انقلاب اسلامی است