مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 18:202021-04-13سياسي

تقدیم لایحه الحاق یک تبصره به قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44


معاون پارلمانی رییس جمهوری از تقدیم لایحه الحاق یک تبصره به ماده 5 قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- معاون پارلمانی رییس جمهوری از تقدیم لایحه الحاق یک تبصره به ماده 5 قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی امیری معاون در توضیح ضرورت تقدیم لایحه الحاق یک تبصره به ماده 5 قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی، گفت: نظر به اینکه بانک مشترک ایران و ونزوئلا غیردولتی و از موسسات مالی توسعه های بین المللی بوده اساسنامه آن منطبق با موافقت نامه میان دو کشور می باشد و با توجه به موانع قانونی مندرج در قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی جهت ادامه فعالیت بانک مزبور و ضرورت تحکیم روابط دوستانه دو کشور ایران و ونزوئلا در شرایط کنونی لایه تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

وی در ادامه افزود: بانک مذکور یک نهاد مالی با ماهیت بین المللی فراتر از مرزهای ونزوئلا منطقه آمریکای جنوبی را به عنوان منطقه استراتژیک همسو با برنامه های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران مورد هدف گذاری قرار داده تا زمینه حضور سرمایه گذاران، صادرکنندگان، تجار و نیروی انسانی متخصص کشور در این منطقه فراهم گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم لایحه الحاق یک تبصره به قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44

تقدیم لایحه الحاق یک تبصره به قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44