مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 18:052021-04-13فرهنگي

بیوگرافی حسام نواب صفوی (+عکس)


حسام نواب صفوی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از دانشگاه هنر است اما چون وکالت شغل موروثی خانواده نواب صفوی است و پدرش نیز سال ها قاضی و وکیل بود به همین دلیل میل و علاقه پدرش این بود.

- حسام نواب صفوی بازیگر خوش چهره، معروف و شناخته شده سینما و تلویزیون کشورمان می باشد که متولد 22 شهریور 1353 در محله میرداماد تهران می باشد.

خانواده حسام نواب صفوی حسام نواب صفوی دارای سه برادر به نام های هومن و حسین و حسن می باشد که دو برادر او در آمریکا و برادر دیگر هم در آفریقای جنوبی زندگی میکند.

و به خاطر خانواده اش زیاد به آمریکا سفر می کند اما به گفته خود عاشق ایران است و در ایران زندگی می کند و به هیچ عنوان حاضر نیست ترک وطن کند و آرزویش این است که به مهارتی در امر وکالت برسد که روزی بتواند از حقوق ملت ایران در دادگاه بین المللی لاهه دفاع کند.

به گفته حسام نواب صفوی پدرش حسام الدین، خان بوده و از ثروتمندان کشور محسوب می شود و شغل پدرش قاضی دادگستری بود و پس از بازنشستگی، به وکالت و ترجمه مشغول شد، پدرش در سال 1388 دار فانی را وداع گفت.

و مادرش لیسانس ادبیات دارد و مدتی در وزارت نیرو کار می کرده است.

همچنین عموی اسماعیل نواب صفا نیز ترانه سرا بود و به گفته خودش عمویش مشوق اصلی او در هنر است و عمویش تنها کسی بود که در خانواده به هنر گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیوگرافی حسام نواب صفوی (+عکس)

بیوگرافی حسام نواب صفوی (+عکس)