مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 17:002021-04-13بين الملل

حکایت همچنان باقی است


اسراییل از همه توان سیاسی و عملیاتی خود استفاده نموده تا مانع شکل گیری مذاکره و شروع مجدد تلاش های دیپلماتیک برای رفع تحریم ها شود چرا که رژیم غاصب همانقدر که جن از بسم الله می ترسد از به نتیجه رسیدن مذاکرات و رفع تحریم و از این اتفاق می ترسد و شکی نیست .

- اسراییل از همه توان سیاسی و عملیاتی خود استفاده نموده تا مانع شکل گیری مذاکره و شروع مجدد تلاش های دیپلماتیک برای رفع تحریم ها شود چرا که رژیم غاصب همانقدر که جن از بسم الله می ترسد از به نتیجه رسیدن مذاکرات و رفع تحریم و از این اتفاق می ترسد و شکی نیست که هدف این رژیم جنایتکار و همراهان آن در منطقه چیزی جز همین پیشنهاد تیتر روزنامه کیهان نیست.

پایگاه خبری جماران: تیتر اول روزنامه کیهان را یک ناظر سیاسی از دور ببیند کافی است تا عصبانیت نویسنده بابت پیشرفت مذاکرات وین را متوجه شود.

نیاز به توضیح مفصل نیست که دریابیم هدف دوستان از پیشنهاد ترک مذاکره پیشنهاد خیرخواهانه ای برای کشور نیست.

1) اسراییل از همه توان سیاسی و عملیاتی خود استفاده نموده تا مانع شکل گیری مذاکره و شروع مجدد تلاش های دیپلماتیک برای رفع تحریم ها شود چرا که رژیم غاصب همانقدر که جن از بسم الله می ترسد از به نتیجه رسیدن مذاکرات و رفع تحریم و از این اتفاق می ترسد و شکی نیست که هدف این رژیم جنایتکار و همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت همچنان باقی است

حکایت همچنان باقی است